• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Перед реєстрацією читати - Лист МОН № 1/9-141 від 04.03.20 року - ТУТ

Перспективний план проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників (реєстрацію завершено)


/Files/images/kordyaka_m/знак.jpg


Нагадаємо, що суб'єктами підвищення кваліфікації можуть бути навчальні заклади, наукові установи, фізичні особи, юридичні особи, які мають код виду економічної діяльності 85 (загальний КВЕД) (КВЕД-2010), який передбачає діяльність курсів з підвищення професійної кваліфікації.


План-графік курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників в січні – червні 2021 року в ДДПУ ім. І. Франка.


Освітні теми підвищення кваліфікації в ЛОІППО


Пропозиція щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників у Центрі інноваційних освітніх технологій Національного університету "Львівська політехніка"

11.12.2020


Українські вчителі вже найближчим часом зможуть зарахувати собі як обов’язкове підвищення кваліфікації не лише навчання в інститутах післядипломної педагогічної освіти, а й інші профільні курси. Відповідне рішення Кабінету набере чинності вже найближчим часом.

Документом передбачається, що з 1 січня 2020 року вчителі зможуть використовувати виділені державою кошти на підвищення кваліфікації.

Загалом впродовж 5 років вчитель має пройти не менш як 150 годин підвищення кваліфікації. При цьому він зобов’язаний підвищувати кваліфікацію щорічно, незалежно від того, вичерпав 5-річну норму чи ні – це обов’язкова умова атестації.

Щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти

Механізм підвищення кваліфікації вчителів з 2020 року

Керівники закладів освіти після затвердження кошторису на рік оприлюднюють загальний обсяг коштів, передбачений у цьому році на підвищення кваліфікації.

Протягом наступних 15 календарних днів з дня отримання зазначеної інформації кожен педагогічний та науково-педагогічний працівник, який має право на підвищення кваліфікації за рахунок зазначених коштів, подає керівникові пропозицію до плану підвищення кваліфікації на цей рік з інформацією про:

  • тему (напрям, найменування) відповідної програми (курсу, лекції, модуля тощо);
  • форми;
  • обсяг (тривалість);
  • суб’єкта (суб’єктів) підвищення кваліфікації;
  • вартість підвищення кваліфікації (у разі встановлення) або про безкоштовний характер послуги.

Педагогічна рада закладу розглядає та затверджує план підвищення кваліфікації на відповідний рік у межах коштів, затверджених у кошторису закладу освіти за всіма джерелами надходжень на підвищення кваліфікації на цей рік.

На підставі плану підвищення кваліфікації керівник закладу освіти (уповноважена ним особа) забезпечує укладання договорів між закладом освіти та суб’єктом (суб’єктами) підвищення кваліфікації про надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації на відповідний рік.

У договорі сторони можуть прописати, де та як саме організовується підвищення кваліфікації:

  • за місцем провадження освітньої діяльності суб’єкта;
  • та/або за місцем роботи педагогічних та/або науково-педагогічних працівників;
  • за іншим місцем (місцями);
  • та/або дистанційно.
  • Джерело:https://osvita.ua/school/reform/65444/
Кiлькiсть переглядiв: 376

Коментарi