Тут можна:
➢спостерігати професійний ріст педагогічного колективу;
➢обмінюватися накопиченим досвідом або спільним творчим продуктом діяльності;
➢освітлюють власні досягнення, друковані роботи;
➢освітнє середовище, в якому створюються умови для формування вчителя-професіонала, учителя - майстра;
➢актуалізувати педагогічні ідеї, пов’язані з методикою навчання;
➢удосконалювати фахову компетентність вчителів та їх педагогічну майстерність.
![]() ![]() | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |