/Files/images/osvtnya_maysternya/sots_psih_slujba/27_08_22 (3).jpg

/Files/images/osvtnya_maysternya/sots_psih_slujba/27_08_22 (2).jpg

"Вимагатинюдси - злочин" ГО #stop_sexтинг

Психосоціальна підтримка

Якщо у вас або у вашому оточенні є потреба у допомозі, будь ласка, скористайтеся анкетою для різних видів допомоги, включаючи психосоціальну та юридичну допомогу: https://forms.gle/HUjxTNvY7JBFnmfP9.

Додатково, усі послуги зазначені на карті Координаційного центру, яка служить зручним інструментом для взаємодії та отримання інформації. Детальну інформацію можна знайти за посиланням: https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?ll=49.87915581691936.006689793651432&z=11&mid=1UEQ2084QZLJHGPBrsJDA9_7IzpNjhGc.

«Онлайн-ігри. Що треба знати»

Рекомендуємо взяти участь у вебінарі для батьків на тему «Онлайн-ігри. Що треба знати», який проводитиметься 06 грудня 2023 року командою громадської організації #stop_sexтинг.

Під час заходу Ви зможете більше дізнатися про онлайн-ігри, їх пер еваги і недоліки, загрози під час ігор, а також про те, як спілкуватися з дітьми на цю тему.

Початок о 19:00.

Реєстрація за лінком: https://forms.gle/MYsX5PvoBFuJNqDR7

"Як вберегти дитину від кібербулінгу?"

Правила створення облікового запису Google для дитини

23.05.2022

Психологічні поради «Психосоматика та емоції нашого тіла у дні війни: як допомогти дитині та дорослому» https://www.youtube.com/watch?v=iX_R32uU9ik

28.03.2022

Розсилка порад батькам, для кращого розуміння психології дитини. https://youtu.be/NGHb8FNvV64

14.03.2022

Інформація для батьків «Правила підтримки, якщо родина евакуюється з дитиною» https://www.youtube.com/watch?v=8ml9RPFun7s

02.03.2022

Розсилка матеріалу для батьків «Правила підтримки, якщо родина евакуюється з дитиною» https://www.youtube.com/watch?v=8ml9RPFun7s

Як батьки можуть допомогти дитині нормалізувати психологічний стан під час війни.

Одним з найважливіших факторі, що допомагає дитині впоратися із стресом під час війни, є домашнє середовище. Варто зазначити, що всі діти, які особисто відчули військову агресію, мають психологічні проблеми. Найчастіше зустрічаються наступні:

§ нервозність;

§ тремор;

§ нічні кошмари, безсоння, часті прокидання вночі;

§ страхи, хвилювання, тривожність;

§ страх смерті інших членів сім’ї;

§ швидка і часта зміна настрою;

§ ознаки горювання;

§ напади гніву, агресії, дратівливість, імпульсивність;

§ знижена концентрація уваги;

§ депресія, апатія, плаксивість;

§ істерики, вередування;

§ відсутність бажання грати та спілкуватися з іншими дітьми.

Батьки мають знати, що такі прояви поведінки дитини є нормою в умовах війни. Проте важливо, щоб психологічний стан малечі відновлювався, а не погіршувався. Для цього батьки можуть особисто надати дитині необхідну психологічну підтримку. Ось як це можна зробити:

1. Обговорювання та заспокоювання. Деякі батьки не розмовляють з дитиною про війну, вважаючи, що так захищають її від стресу. Це помилка! Діти розуміють, що навколо багато небезпеки, про це вони чують з новин, розмов дорослих, явних хвилювань батьків. Якщо батьки не говорять з дитиною про військову агресію, вона відчуває себе самотньою та стає більш вразливою до стресу. Тому говоріть про переживання малечі, її страхи та турботи.

2. Щоденні справи та гра. Щоб розвивати дитяче почуття безпеки, необхідно виконувати буденні справи, відновити нормальний розпорядок дня: готуйте обіди разом, наводьте лад в будинку, поливайте кімнатні рослини тощо. Також не забувайте, що гра має велике значення для дітей. Під час гри дитина відволікається, проявляє позитивні емоції, моделює життєві події тощо.

3. Доторки та фізичний комфорт. Ваша дитина має відчути вас фізично. Ваші доторки, обійми, погладжування створюють атмосферу захищеності, підтримки та єдності, що стає головним ресурсом для дитини в подолання стресів.

Батьки, як янголи-охоронці, захищають свої дітей від небезпеки військової агресії не тільки фізично, але й психологічно. Бажаємо сил всім батькам вистояти на варті щасливого життя всіх дітей України!

Бережіть себе та близьких. Частіше обіймайте рідних та підтримуйте один одного. Все буде добре!

26.10.21

/Files/images/osvtnya_maysternya/sots_psih_slujba/28_10_21_1 (1).jpg/Files/images/osvtnya_maysternya/sots_psih_slujba/28_10_21_2.jpg/Files/images/osvtnya_maysternya/sots_psih_slujba/28_10_21_3.jpg/Files/images/osvtnya_maysternya/sots_psih_slujba/28_10_21_4.jpg

Відповідальність за вчинення булінгу

16.09.21

/Files/images/osvtnya_maysternya/sots_psih_slujba/18_09_21_б_1.jpg/Files/images/osvtnya_maysternya/sots_psih_slujba/18_09_21_б_2.jpg/Files/images/osvtnya_maysternya/sots_psih_slujba/18_09_21_б_3.jpg/Files/images/osvtnya_maysternya/sots_psih_slujba/18_09_21_б_4.jpg

05.04.2021

Обов'язки мають не лише вчителі: яких правил повинні дотримуватись батьки учнів

У Законі вказано, що батьки здобувачів освіти зобов’язані:

· виховувати у дітей повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих і довкілля;

· сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання;

· поважати гідність, права, свободи і законні інтереси дитини та інших учасників освітнього процесу;

· дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини, сприяти розвитку її здібностей, формувати навички здорового способу життя;

· формувати у дитини культуру діалогу, культуру життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами, представниками різних політичних і релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального походження, сімейного та майнового стану;

· настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;

· формувати у дітей усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України виховувати у дитини повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України;

· дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов договору про надання освітніх послуг (за наявності).

Пункти обов'язків батьків школярів- Стаття 55. п. 3. Закону України «Про освіту».

25/03/2021

Кібербулінг – що це та як це зупинити?

Що таке кібербулінг?

Кібербулінг – це булінг із застосуванням цифрових технологій. Він може відбуватися в соціальних мережах, платформах обміну повідомленнями (месенджерах), ігрових платформах та мобільних телефонах. Це неодноразова поведінка, спрямована на залякування, провокування гніву чи приниження тих, проти кого він спрямований. Приклади включають:

• поширення брехні про когось або розміщення фотографій, які компрометуюсь когось, у соціальних мережах;

• надсилання повідомлень або погроз, які ображають когось або можуть завдати комусь шкоди, через платформи обміну повідомленнями;

• видання себе за когось іншого/іншу і надсилання повідомлень іншим людям від його/її імені.

Особистий булінг та кібербулінг часто пов’язані між собою. Але кібербулінг залишає цифровий слід – записи, який може слугувати доказами, що дозволять зупинити цькування.

Коли знущання відбуваються в Інтернеті, це може призвести до небажаної уваги з боку широкого кола людей, включаючи незнайомих людей. Де б це не сталося, якщо вам це неприємно, ви не маєте цього терпіти.

2. До яких наслідків призводить кібербулінг?

Коли булінг трапляється в Інтернет, може здаватися, що на вас нападають усюди, навіть у власному домі. Може здаватися, що виходу немає. Наслідки можуть тривати довгий час і впливати на людину різними способами:

Ментально – відчуття смутку, пригніченості, навіть злості, відчуття себе в безглуздому становищі

Емоційно – відчуття сорому, втрата цікавості до речей, які ти любиш

Фізично – відчуття втоми (втрата сну) або таких симптомі, як біль у животі та головний біль.

Відчуття того, що з тебе насміхаються або тебе переслідують, може заважати людям говорити або намагатися боротися з проблемою. У крайніх випадках кібербулінг може призвести навіть до скоєння самогубства.

3.Жертвою кібербулінгу може стати будь-хто. Якщо ви бачите, що це відбувається з кимось, кого ви знаєте, спробуйте запропонувати підтримку.

Якщо ви зазнаєте кібербулінгу, ви можете видалити певні програми або залишитись у режимі офлайн на деякий період, щоб дати собі час на відновлення. Але вихід з Інтернету не є довгостроковим рішенням.

3. Як я можу запобігти тому, щоб моя особиста інформація використовувалася для маніпуляцій або приниження мене в соціальних мережах?

Добре подумайте, перш ніж публікувати або ділитися будь-чим в Інтернеті – це може залишитися в Інтернеті назавжди і може бути пізніше використане вам на шкоду. Не вказуйте особисті дані, такі як ваша адреса, номер телефону чи назва/номер вашої школи.

Дізнайтеся про налаштування конфіденційності улюблених додатків у соціальних мережах. Ось декілька дій, які ви можете вжити у більшості з них:

• Ви можете вирішити, хто може бачити ваш профіль, надсилати вам повідомлення або коментувати ваші публікації, скоригувавши налаштування конфіденційності вашого облікового запису.

• Ви можете повідомляти про образливі коментарі, повідомлення та фотографії та вимагати їх видалення.

• Окрім «видалення з друзів», ви можете повністю заблокувати окремих користувачів, щоб вони не могли бачити ваш профіль або надсилати вам повідомлення.

• Ви також можете зробити так, щоб коментарі окремих користувачів бачили лише вони самі, не блокуючи їх повністю.

• Ви можете видаляти публікації зі свого профілю або ховати їх від певних людей.

5. Чи передбачено покарання за кібербулінг?

Закони, що забороняють булінг, особливо кібербулінг, є відносно новими і поки що прийняті не в усіх країнах. Ось чому багато країн для протидії кібербулінгу використовують інші відповідні закони, наприклад, законодавство проти домагань.

25.03.2021

ПРАВА ТА ОБОВЯЗКИ ВЧИТЕЛІВ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ-ВІДПОВІДІ ЗАКОНОДАВСТВА

– Чи має право вчитель під час дистанційного навчання ставити “2” дитині, якщо її не було на уроці з об’єктивних причин?

Що в законодавстві:

Відповідно до Постанови КМУ “Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів”, якщо учня немає на одному чи на кількох уроках чи протягом усього навчального дня (кількох днів), заклад освіти повинен мати інформацію про причини відсутності. Такими причинами можуть бути: хвороба, сімейні обставини, візит до лікаря, лікування в санаторії, візит до військкомату чи інших органів державної влади або самоврядування тощо.

–Причини відсутності учня на заняттях підтверджуються медичною довідкою закладу охорони здоров’я або письмовим поясненням батьків (одного з батьків) учня чи інших законних представників (для учнів, які не досягли повноліття) або учня (для повнолітніх учнів), що зберігаються в його особовій справі протягом навчального року.

– Чи може вчитель поставити “2” через те, що учню не вдалося виконати завдання з технічних причин?

Що в законодавстві:

Ні, це порушує Закон України “Про освіту” й Конституцію України, а саме право.

– Як дитині попросити вчителя вийти в туалет на онлайн-уроці? І чи треба взагалі про це казати?

Що в законодавстві:

Це порушує право на повагу людської гідності, передбачене в Загальній декларацій прав людини. У кожної людини є право не піддаватися катуванню або нелюдському чи такому, що принижує гідність, поводженню. Якщо дитину не випускають у туалет, це і є поводженням, що принижує людську гідність. Відвідування туалету – природна потреба, яку діти мають задовольняти незалежно від розкладу шкільних дзвінків чи волі вчителя.

– Уроки дистанційно не відбуваються повноцінно – так, як це було офлайн. Математика, наприклад, була кілька разів на семестр. Чи можна вимагати від директора, аби вчителі повністю дотримувалися розкладу і проводили всі уроки?

Уроки мають бути всі – це питання виконання програми: у синхронному (у більшій кількості) й асинхронному режимах. Учитель зобов’язаний дотримуватися розкладу, а форму обирає самостійно.

Що в законодавстві:

На сайті освітнього омбудсмена йдеться: “У синхронному режимі організовується не менше 30% навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу, решта навчального часу організовується в асинхронному режимі (абзац 2, частина 7, розділу І Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти).

– Чи варто притягувати до відповідальності батьків, яким байдуже, чи навчаються їхні діти дистанційно, чи заходять в Zoom, чи виконують домашні завдання? Чи це тільки вчителі винні, що не вміють зацікавити дітей?

Що в законодавстві: Відповідно до Постанови КМУ №684, від 13.09.2017 “Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів”, визначено порядок механізму обліку дітей шкільного віку та учнів.

Якщо учень не відвідує школу без поважних причини, батькам мають повідомити про це, оскільки саме батьки повинні забезпечити перебування учня в закладі освіти й відповідають за це. Якщо такі ситуації повторюються і є систематичними, а батьки не реагують належно, то керівництво школи має право звернутися до правоохоронних органів для притягнення батьків до відповідальності за невиконання своїх обов’язків.

У разі відсутності неповнолітніх учнів на заняттях протягом 10-ти робочих днів підряд із невідомих або без поважних причин заклад освіти надає відповідному територіальному органу Національної поліції та службі в справах дітей дані таких учнів для провадження діяльності, пов’язаної із захистом їхніх прав на здобуття загальної середньої освіти.

Наслідками таких ситуацій можуть бути як притягнення батьків до адміністративної відповідальності, так і позбавлення батьківських прав.

– Чи мають батьки платити за навчальну платформу, на якій дистанційно навчається їхня дитина? Чому?.

Що в законодавстві:

Згідно з законом “Про повну загальну середню освіту“, в Україні безоплатна повна загальна середня освіта (тобто громадяни вже заплатили за неї податками).

Окрім того, у статті 11 у пункті 7 написано: “Державні та комунальні заклади освіти реалізують освітні програми за кошти державного, місцевих бюджетів, інших джерел, не заборонених законодавством, і не можуть реалізовувати чи забезпечувати (повністю або частково) свої освітні програми за кошти батьків та/або учнів”.

– Хто має диктувати дитині диктант на дистанційному навчанні?

Що в законодавстві:

Те, що вчитель проводить заняття з учнями й перевіряє виконані завдання, має бути визначено в її / його посадовій інструкції. Наявність цього документа регламентує закон “Про повну загальну середню освіту”.

Батьки не зобов’язані перебирати на себе цей обов’язок (і його немає в переліку в законі “Про освіту” (стаття 55)). Вони можуть диктувати дітям диктант, наприклад, для тренування (як сприяння виконання учнем освітньої програми), але така робота не може бути зарахована як контроль знань.

– Чи може дитина виконувати завдання в межах дистанційного навчання з акаунту (електронної пошти) одного з батьків? Роботи відправляються з підписом, у якому зазначено прізвище та ім’я учня.

Що в законодавстві:

Viber може бути лише одним з інструментів дистанційного навчання. Про це йдеться в роз’ясненнях на сайті Служби освітнього омбудсмена. У службі зазначають, що не зовсім правомірно, якщо вчителі дають завдання у вайбері, діти його виконують, а згодом вчитель перевіряє і зв’язується телефоном із тими, хто виконав погано. Мають бути уроки і в онлайн-режимі (щонайменше 30%, згідно з Положенням про дистанційну форму навчання). Батьки не можуть бути проти відеоуроків в Zoom чи на іншій платформі, бо це порушує право дітей на освіту.

17.05.2021

Психологічні поради

1.Батькам: прочитати поради про створення щасливої сімʼї https://childdevelop.com.ua/articles/upbring/1304/

Кiлькiсть переглядiв: 190

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Травень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031